رئیس کل دادگستری استان بوشهر از شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم بازدید کرد 

20:55 - 06 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۶۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم بازدید کرد 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم گفت: با ورود دادستان به عنوان مدعی العموم بسیاری از مشکلات برخی از این مجموعه‌ها مرتفع خواهد شد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با همراهی معاون سیاسی فرماندار دیلم، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دیلم و برخی مدیران شهرستانی از شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم بازدید به عمل آوردند.

مهرانگیز، در بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم بیان داشت: برخی از این مجموعه‌ها به علت مشکلاتی که در حوزه محیط زیست، برق، آب و عدم دریافت تسهیلات دارند یا از چرخه تولید خارج شده‌اند و یا اینکه روند کندی را سپری می‌کنند که با ورود دادستان به عنوان مدعی العموم بسیاری از این موارد مرتفع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با بازگشایی این شرکت‌ها حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیروی کار قادر به خدمات دهی در این شرکت‌ها خواهند بود که باعث رونق اقتصاد و جلوگیری از فقر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و تجهیزات بعضی از این شرکت‌ها و در راستای استفاده از ظرفیت نیروی کار، با دستور دادستان دیلم تعداد ۳۵ نفر زندانی بومی رأی باز به زودی در این شرکت‌ها مشغول به کار خواهند شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *